Like This Page

Monday, 19 December 2011

PERHATIAN : Sesiapa yg tgh makan/lepak berbual di MCD,KFC,dan di mana sahaja..Berhati-hati kerana ada seseorang lelaki/perempuan yg bukan Islam dtg ke arah kita..dan meletakkan 1 Kad yg bertuliskan sesuatu..Dia meminta kita membacakan kad tersebut..AWAS,JANGAN BACA KAD ITU KERANA MEREKA INGIN MENYERU KITA AGAR MENJADI MURTAD(Islam ke Kristian) !!! Tolong copy&paste dan memberitahu kepada kawan2 Islam yang lain agar berhati-hati kerana hal ini sedang berleluasa berlaku.. kalau korang sayang keluarga atau org tersayang...sebarkan lawh yerk.
Kisah ‘First Time’ Dengan Si Dia

Sebaik sahaja Linda baring, dia mula merasakan otot-otot mula menegang. Linda cuba mengelak dengan cuba memberi alasan, tetapi lelaki itu enggan menerima alasan Linda bahkan semakin merapatinya. Lelaki tersebut bertanyakan adakah Linda takut?

Tetapi dengan berani Linda menggelengkan kepala. Jari- jemari lelaki tersebut mula meneroka untuk mencari apa yang dihajati. Dan jarinya menyentuh tempat yang betul. Semakin dalam dia menusuk semakin kuat Linda mengerang. Tetapi lelaki tersebut masih dengan sikapnya dan melakukannya dengan selembut yang boleh sebagaimana yang telah dia janjikan.

Dia merenung jauh ke dalam mata Linda dan mahu Linda percayakannya. Ini bukanlah kali pertama baginya. Dia terus tersenyum dan Linda memberi lebih ruang masuk kepadanya. Linda mula merayu agar dia mempercepatkannya.

Tetapi dia masih lagi melakukannya dengan perlahan agar Linda merasakan kesakitan yang paling minimum. Semakin dalam tusukkannya semakin Linda merasakan tisu-tisunya koyak!. Kesakitan makin terasa diikuti dengan sedikit darah mengalir.

Lelaki tersebut merenung kepada Linda dan bertanyakan adakah ianya menyakitkan?. Mata Linda direnangi dengan airmata tetapi Linda menggelengkan kepala dan mahu dia terus melakukannya dengan lebih cepat.

Lelaki tersebut meneruskan dengan apa yang patut dilakukan.

Linda sudah mula merasa kebas dan tidak lagi merasakan apa-apa. Beberapa ketika kemudian Linda merasakan sesuatu terkeluar dan lelaki itu menunjukkan kepada Linda.

Linda terbaring dengan wajah yang pucat. Lelaki itu menghamparkan sekuntum senyuman kepada Linda dan mengatakan Linda adalah antara yang terdegil tetapi telah memberinya banyak pengalaman.

Linda hanya tersenyum tawar. Ini juga adalah pengalaman pertama Linda. Dengan senyuman yang tawar Linda pon mengucapkan terima kasih kepada doktor kerana mencabut giginya. Sakit sungguh!! kata Linda di dalam Hatinya….
FAKTA !!

99.9% perempuan gagal untuk menjawab soalan ini
.
.
.
.
.
.
Nak nombor telefon boleh..??
baik pegang babi daripada pegang pompuan.......pegang babi boleh dibasuh ngan air tanah......kalu pegang POMPUAN YG BUKAN MUHRIM mcm mna nak basuh?????
1. Go on google.
2. Write 'Let it snow'.
Look what happened,
'Like' if you saw what happens



atok : cu ko paham bahasa org putih tak?
cucu : boleh la tok..nape?
atok : ce tengok borang ni..ce tengok! tolong isikan skali blh?
cucu : ok dude...ur name plzzz!
atok : LEBAI PADU B HJ MENGENDAP....
cucu : age plzz!
atok : 62thn
cucu : sex tok?

atok : amboi2...x kan semua nk tau..
cucu : yes..ni wajip tok
atok : hmm, ko bubuh jela 2-3 minggu skali, kadang-2 tu penuh seminggu..tgk mood ...